Yuniku – vizualno orijentirane 3D personalizirane naočale

Instalirali smo prvi revolucionarni Yuniku skener u Rijeci uz pomoću kojeg izrađujemo 3D printane vizualno orijentirane naočale.

Još prije 700 godina kada su izrađene prve dioptrijske naočale postojao je dosada neriješen problem. Kvaliteta vida pod velikim je utjecajem odabira dioptrijskog okvira.

Dopustite da objasnimo

Naočalne leće, naročito progresivne, imaju optimalnu poziciju performansi ispred očiju nositelja. Pozicija uključuje udaljenost od rožnice do stražnje strane naočalne leće (verteks udaljenost), nagib (pantoskopski kut) i zakrivljenost u odnosu na lice.

Okviri imaju fiksnu poziciju tijekom nošenja naočala i poziciju nošenja naočalnih leća koju određuje sami dioptrijski okvir. U većini slučajeva kod tradicionalnih okvira pozicija nije idealna ili neće omogućiti optimalne performanse. Konvencionalne naočalne leće ne kompenziraju ove situacije. S premium HOYA naočalnim lećama (kao što su Hoyalux iD MyStyle V+ i Nulux iDentity V+), možete unijeti željene parametre kod naručivanja, a HOYA će modificirati same naočalne leće za kompenzaciju pozicije nošenja dioptrijskog okvira. Performanse će se značajno poboljšati u usporedbi s konvencionalnim lećama, no optimalan vid možda neće biti omogućen.
Dioptrijski okviri predstavljaju ograničavajući faktor obzirom da su proizvedeni ranije bez razmatranja klijentove dioptrije. Iako je moguće manipulirati nekim tipovima dioptrijskih okvira grijanjem ili savijanjem, to nije uvijek precizno i može nepovoljno utjecati na estetiku.

HOYA je 2014. godine vođena tom idejom kreiranja idealnih naočala u optimalnoj poziciji osiguranjem najboljih vizualnih performansi uzimanjem u obzir vrijednosti dioptrije, funkcionalnih potreba i prethodno nošenih naočala, kao i ergonomije, pozicije nošenja koja je predefinirana pri samoj proizvodnji dioptrijskog okvira krenula u realizaciju.

Poduzeli su tri koraka u pretvaranju vizije u stvarnost:

Prvo…..

Definirano je rješenje s referencom na ključne elemente filozofije dizajna Innovisiona
• minimiziranje magljenje slike za osiguranje veće razine klijentovog zadovoljstva naočalama (vizualna percepcija)

• optimizacija vrijednosti dioptrije i točnosti nošenja parametara za postizanje precizne korekcije (vizualno iskustvo)

• validacija optičkog dizajna koristeći realne tehnike evalucije, kao što su HOYA-in patentirani binokularni model oka, za postizanje maksimalnih performansi dizajna i podudaranje očekivanjima nositelja naočala (verifikacija dizajna)

• podudaranje dizajna individualnom životnom stilu nositelja naočala (ljudsko ponašanje)

U neoptimalnoj poziciji, konvencionalni dioptrijski okviri kompromitiraju vid nositelja i mogu biti neudobni prilikom dugotrajnog nošenja. HOYA-ina misija je omogućiti nositeljima najbolji mogući vid osiguranjem optimalnih performansi naočalnih leća ispred očiju, bez ograničavanja izbora dioptrijskih okvira ili potrebe dodatnog podešavanja.

Krajnji rezultat misije bilo je korištenje vodećih tehnologija za dizajn personaliziranih naočalnih leća u optimalnoj poziciji i kreiranje personaliziranih dioptrijskih okvira koji zadržavaju optimalnu poziciju naočalne leće.

Drugo……….

Da bi vizija postala stvarnost, HOYA se udružila s tri najveće kompanije inovatora, svaki u svojoj specifičnoj ekspertizi:

HOYA, globalni lider u dizajnu naočalnih leća i pionir u razvoju digitalnih alata i softvera za poboljšanje točnosti naočalnih leća i iskustva kupovine.

Hoet Design Studio, osnivač branda THEO, pronalazi i razvija nove tehnologije za širenje mogućnosti nositelja dioptrijskih naočala. Hoet je jedan od prvih koji je predstavio 3D personalizirane printane dioptrijske okvire na tržištu.

Materialise razvija 3D softverska rješenja i uslugu printanja od 1991. S više od 25 godina iskustva i jednom od najvećih tvornica 3D printa na svijetu, Materialise je vodeći na svom području i proizvodi 3D dioptrijske okvire od 2014.

Treće………..

Suradnja traje više od 2 godine s s time da je svaki od inovatora primijenio svoju ekspertizu kod kreiranja rješenja. Suradnja je potaknula kreativnu kemiju koja je rezultirala kreacijom nove optičke kategorije: vizualo orijentiranih 3D personaliziranih naočala (vision-centric 3D tailored eyewear). Prvi proizvod u ovoj kategoriji je Yuniku koji ćete krajem prosinca 2017. moći vidjeti u Rijeci – u optici Ghetaldus Rijeka,Korzo 2F te u Zagrebu u Optičkom studiju Monokl, Maksimirska 115.

Više o Yuniku vizualno orijentiranim 3D personaliziranim naočalama možete pročitati na www.yuniku.com.